Aby ułatwić naszym Klientom zakupy, zamówienia można dokonać na trzy sposoby:
- przez wysłanie maila w odpowiedniej formie (adres w zakładce kontakt)
- osobiście na spotkaniu z przedstawicielem lub w biurze firmy.
JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA?
Nadruki i produkty: E-MAIL
1) Wskaż rodzaj i markę produktu
2) Wybierz metodę znakowania
3) Określ format nadruku
5) Wskaż przedział ilościowy nadruków
6) Załącz projekt do druków wraz z podaniem terminu realizacji.*
7) Załącz wcześniejsze realizacje lub zdjęcia przykładowego produktu**
* termin realizacji, jako dzień, w którym towar ma być gotowy do odbioru/wysyłki.
** opcjonalnie
W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz wycenę produktów.
Zamówienie zostaje zrealizowane po akceptacji wyceny oraz opłaceniu faktury proforma.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, nie czekaj zadzwoń lub napisz.