Masz pytania? Zadzwoń lub napisz:
Obsługa handlowa

telefon: +48 515 251 051

e-mail: info@screendruk.pl

Zachęcamy do rejestracji i założenia swojego konta Klienta, ponieważ dzięki temu istnieje:


- możliwość sprawdzania złożonych wcześniej zamówień

- możliwość sprawdzania statusu swoich zamówień (czeka, w realizacji, zakończone, anulowane)

- dane Klienta są automatycznie wczytywane do formularza zamówienia

- możliwość uzyskania rabatów

 

Aby ułatwić naszym Klientom zakupy, zamówienia można dokonać na trzy sposoby:


- przez wysłanie maila w odpowiedniej formie (wyślij e-mail)

- przez sklep internetowy www.screendruk.pl

- osobiście na spotkaniu z przedstawicielem lub w biurze firmy.


JAK SKŁADAĆ ZAMÓWIENIA?


Nadruki

1) Wybierz metodę znakowania – panel zamówienia po lewej stronie

2) wybierz format nadruku

3) wskaż przedział ilościowy nadruków

4) wyświetli się cena jednostkowa za nadruk bez przygotowalni

5) dodaj produkt do koszyka

6) kliknij koszyk i podaj w ramce ilość nadruków

7) kliknij przelicz koszyk

8) złóż zamówienie

9) prześlij e-mailowo projekt do druków wraz z podaniem terminu realizacji.


Uwaga proszę podawać termin realizacji, jako dzień, w którym towar ma być gotowy do odbioru/wysyłki.


Produkty

1) Wybierz produkt- panel zamówienia po lewej stronie, produkty można wybrać w pakiecie z nadrukiem.

2) dodaj produkt do koszyka

3) kliknij koszyk i podaj w ramce ilość produktów

4) kliknij przelicz koszyk

5) złóż zamówienie

6) jeżeli wybrałeś produkt w pakiecie z nadrukiem wyślij projekt e-mailowo wraz z umiejscowienie lub skontaktuj się z doradcą w celu wykonania darmowej wizualizacji.


Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, nie czekaj zadzwoń lub napisz.

Nasi klienci